Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Της φιλελεύθερης…. το κάγκελο

Μαριλένα Μπαϊραμπά

Δήμου, τέλος! αναφώνησε ο Τηλέμαχος Χορμοβίτης, νομίζοντας ότι έτσι ξεμπερδεύει με τον γκουρού του ελληνικού φιλελευθερισμού (όπως τον αποκαλεί ο ίδιος). Αφορμή για το διάγγελμα-απόφαση του Χορμοβίτη, όπως το αιτιολογεί με την ανάρτησή του στο «ΜπλεΜήλο», στάθηκε το άρθρο του Νίκου  Δήμου στην Lifo «Πού είσαι, Κεμάλ;». Τα πραγματικά αίτια της ρήξης στο εγχώριο φιλελεύθερο μπουρδέλο, ίσως να μην τα μάθουμε ποτέ, εξαιτίας του γεγονότος ότι οι φιλελεύθερες πουτάνες «κρατάνε χαρακτήρα», χρόνια τώρα…. Όμως τα απανωτά «συντροφικά μαχαιρώματα» στο εν λόγω "χώρο", που τείνουν να πάρουν μορφή χιονοστιβάδας, προμηνύουν ότι μπορούμε να ελπίζουμε σε ένα επικό ξεκατίνιασμα που θα εκθέσει ανεπανόρθωτα, τον ήδη εκτεθειμένο, στην γλαφυρή ηλιθιότητα…."χώρο". Η ημιμαθής Κα Βίβιαν Ευθυμιοπούλου σε συζήτηση στο twitter της «και όχι αφοριστικά» όπως ισχυρίζεται, αποκάλεσε τον Δήμου «"ανόητο γέρο"»…. «Αυτό τον θεωρώ. Ανόητο και πολιτικά ημιμαθή που φέρει μεγάλο μέρος ευθύνης για την πολιτική ημιμάθεια των φιλελευθέρων. Τελεία και παύλα.» 

Εύλογα θα αναρωτηθούν οι περισσότεροι….

Και «ποιος χέστηκε;» 

Απαντώ αμέσως: Εγώ.
Διότι: 

Αφενός….
Τα ξεκατινιάσματα καθίστανται ενίοτε χρήσιμα στους εκτός κάποιου "χώρου". Γίνεσαι κοινωνός της "ποιότητας" του "χώρου" και μαθαίνεις πρόσωπα και πράγματα που δεν θα μάθαινες ποτέ και δεν θα επιδίωκες να μάθεις. 

Αφετέρου…
Η περίπτωση της ημιμαθούς κυρίας που δηλώνει Liberal Anarchist στο profile της στο  facebook, με αφορά προσωπικά (έστω και εξ αντανακλάσεως), αφού ο "κάποιος" που «Θίχτηκε …. όταν του μετέφεραν ότι σε συζήτηση στο τουίτερ και όχι αφοριστικά αποκάλεσα τον Δήμου "ανόητο γέρο"…», Είναι ο φίλος μου Γιώργος-Ίκαρος Μπαμπασάκης, ο οποίος υπέπεσε στο ολίσθημα να πει…. «Αντίο, λοιπόν, για πάντα και από παντού κυρία Ευθυμιοπούλου», μέσω του "τοίχου του" στο facebook.

«Η κυρία Vivian Efthimiopoulou γραπτώς, σε τουητερ, αποκάλεσε τον κύριο Νίκο Δήμου "ανόητο γέρο". Ζούμε σε ζοφερούς καιρούς, χάνονται με καλπάζουσα αφροσύνη, βασικές αξίες και αρχές. Όσο κι αν διαφωνεί κανείς με τον Νίκο Δήμου, δεν επιτρέπεται να βρίζει, αφενός. Αφετέρου, θεωρώ απολύτως απαράδεκτη την ασέβεια απέναντι σε οποιονδήποτε μεγαλύτερό μας. Πόσο μάλλον εάν έχει αφιερώσει τη ζωή του στην εκπόνηση και διάδοση ιδεών και αισθημάτων. Αντίο, λοιπόν, για πάντα και από παντού κυρία Ευθυμιοπούλου.» *

Πολλά "διαζύγια", έστω και διαδικτυακά, μαζεύτηκαν τελευταία φίλε μου. Είναι βεβαίως, εύκολα εξηγήσιμο το γεγονός, αφού «χάνονται με καλπάζουσα αφροσύνη, βασικές αξίες και αρχές», να "χάνονται" και φιλίες, έστω και facebookικές. Θα ήμουν ο τελευταίος φίλε μου που θα χαρακτήριζα ολίσθημα μια facebookική διαγραφή. Είναι αναφαίρετο facebookικό δικαίωμα να διαμορφώνει κανείς το facebookικό profile του κατά πως του γουστάρει. Όταν κάνει όμως "αιτιολόγηση ψήφου" δημόσια στον "τοίχο του", είναι δικαίωμα των φίλων να κρίνουν την χρήση της "κανονιστικής ηθικής" και ακατάσχετης ηθικολογίας από ένα καταστασιακό (νυν ελπίζω) και πρώην «αναρχοεγελιανό» (κατά πρόσφατη δήλωση του), φίλο τους. Στεναχωριέμαι φίλε μου, που κάποια ασήμαντη μίλησε από τον "τοίχο" της για «κάποιον» που «θίχτηκε», και σου στέρησε την ακόμη μεγαλύτερη δημοσιότητα της απόφασή σου, να την διαγράψεις. Αλλά ως γνωστόν, «όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα….». Δεν επιθυμώ να βρομίσω το μυαλό μου, με την υποψία ότι "πουλάς εκδούλευση" στο καταρρέον φιλελεύθερο μπουρδέλο, παίρνοντας μέρος στις εσωτερικές του διαμάχες. Δυσκολεύομαι όμως να καταλάβω, πως κάποιος, που συμπαθεί και έχει κατανοήσει τον αείμνηστο Παναγιώτη Κονδύλη, καταφεύγει σε ηθικισμούς προκειμένου να διαγράψει κάποιον από το προφίλ του και μάλιστα το κάνει και βούκινο. Η δυσκολία μου να κατανοήσω αυτή σου την απόφαση και κυρίως τον τρόπο που την διαχειρίστηκες, «κτυπάει κόκκινα», όταν αναλογίζομαι την πληθώρα των κρετίνων που διατηρείς ως facebook-ο-φίλους. Εις εξ αυτών, εξαιρετικό δείγμα κρετινισμού και καταπάτησης κάθε ηθικού κανόνα και δεοντολογίας, είναι ο Άγγελος Τσέκερης. Θα κάνω χρήση ενός και μόνο παραδείγματος από την πληθώρα των αχρείων κατασκευών του εν λόγω, με συνοδεία φυσικά του ανάλογου πειστηρίου και με γνώμονα τις δικές μου ευαισθησίες που μπορείς απλά να μη συμμεριστείς. 

Με νωπό το αίμα του αυτόχειρα Δημήτρη Χριστούλα στην πλατεία Συντάγματος, ο κρετίνος δημοσιοκάφρος έστησε trollιά στο facebook, προκειμένου να σπιλώσει πρόσωπα του δημόσιου βίου που έχουν την ατυχία να έχουν διαφορετικές απόψεις και εκτιμήσεις για τα δημόσια πράγματα. Το ότι η συγκεκριμένη trollιά είναι πουστιά ολκής, αποδεικνύεται από το γεγονός ότι δεν υπήρξε καμία προσπάθεια "διόρθωσης" στις εκατοντάδες αναδημοσιεύσεις, που πολλά βλαμμένα του ΣΥΡΙΖΑ, της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και του αριστερού συρφετού αναπαρήγαγαν ως είδηση. Για όλους αυτούς τους «τσάμπα μάγκες», διαθέτω ένα πλουσιότατο αρχείο με ντοκουμέντα και αποδείξεις από την συστηματική επίθεση που εξαπέλυσαν στο profile που διατηρούσα στο facebook ως Αγαθός Δαίμων με αποτέλεσμα να μου το "ρίξουν". Το κατάφεραν μάλιστα αυτό, όταν το εν λόγω προφίλ καθώς και οι ομάδες και σελίδες που διαχειριζόμουν (μερικές εξ αυτών και με άλλους facebook-ο-φίλους) είχαν φτάσει στον κολοφώνα της δόξας τους. Το αρχείο περιέχει επίσης και αρκετά "μαργαριτάρια" από παρεμβάσεις που έκαναν διάφοροι ινστρούχτορες στα social media. Δεν θα χρησιμοποιήσω αυτά τα στοιχεία διά της δικαστικής οδού (θα το είχα κάνει ήδη εξάλλου), αλλά ως τίμιος και συνεπής Machiavelliστής θα τα αξιοποιώ ανάλογα με τις ανάγκες μου στο δημόσιο βίο. 

Ο Γκεμπελίσκος λοιπόν Άγγελος Τσέκερης (ας του κάνω την χάρη να του αποδώσω ένα τίτλο τιμής), υποψιάζομαι, ότι σε συνεργασία και με άλλους φωστήρες του αυλόγυρου του Alexis, πολύ πιθανά ως πρωτεργάτης και πρωτοπόρος, έστησε την καμπάνια "απάντηση στην PLAYMATE της Χρυσής Αυγής - Χριστίνα Σάμη", φέρνοντας στο προσκήνιο, το βαρύ πυροβολικό του modeling και των επιστημών - Μαριλένα Μπαϊραμπά. Θα κλείσω αυτή την επιμέρους αναφορά, με την εκτίμησή μου ότι αυτή η νέα επικοινωνιακή πολιτική του "κώλου", που εγκαινίασε ο ΣΥΡΙΖΑ, θα δώσει "άλλον αέρα" στον αντί-φασιστικό αγώνα. Τους εύχομαι τα καλύτερα και κάθε επιτυχία. 

Όταν φίλε μου Ίκαρε ξεπέφτει κανείς σε μια à la carte χρήση της ηθικής, το σύμπαν τον εκδικείται. Η εκδίκηση αυτή βεβαίως μπορεί και να είναι γλυκιά, νόστιμη και χορταστική. Αγαπημένη ταινία της Κας Μαριλένα Μπαϊραμπά είναι η Det sjunde inseglet (Η Έβδομη Σφραγίδα) του Ingmar Bergman και έχει «λιώσει στο διάβασμα» το βιβλίο του Guy Debord - La Société du spectacle (Η Κοινωνία του Θεάματος). Αν λοιπόν δεν μου κρατήσεις κακία, μετά από όλα αυτά, προτείνω να οργανώσεις ένα φιλοσοφικό δείπνο, αφού ως αμφιτρύων χαίρεις της εκτίμησης όλων μας, με επίτιμη προσκεκλημένη φυσικά την Κα Μαριλένα Μπαϊραμπά. Είμαι σίγουρος ότι αφού η Μαριλένα έχει "λιώσει" την Κοινωνία του Θεάματος, θα την έχει διαβάσει περισσότερες φορές από εμένα και υπάρχει "κίνδυνος" να την έχει διαβάσει και περισσότερες φορές από εσένα, φίλε Ίκαρε. Με εξιτάρει η Ιδέα να ανακαλύψω πτυχές αυτού του έργου, που μόνο η όμορφη νεολαία μας μπορεί να φέρει στο φως. Εσένα φίλε μου, δεν σε εξιτάρει; Αυτή η Ιδέα…. 

Χωρίς φόβο και χωρίς πάθος
Γεώργιος (Αγαθοδαίμων) Παπαντώνης

Eίναι εκ των ων ουκ άνευ (conditio sine qua non), ότι θα κάνω ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό για να ενημερωθούν όλοι οι αναφερόμενοι στην ανάρτηση και ότι θα φιλοξενήσω την οποιαδήποτε απάντηση-παρέμβαση όποιου θεωρεί ότι είναι θιγόμενος ή και τα link των σχετικών αναρτήσεων που θα περιέλθουν εις γνώση μου.  


* Ζητάω συγνώμη για την εκτροπή του κειμένου σε μονοτονικό. Επειδή όμως διέκρινα μια ευαισθησία για τα γηρατειά, υποθέτω ότι αυτή σου η ευαισθησία επεκτείνεται και σε άλλες ευπαθείς ομάδες όπως οι ΑμεΑ. Σε ενημερώνω λοιπόν φίλε μου, ότι τα «προγράμματα ανάγνωσης οθόνης» που χρησιμοποιούν οι τυφλοί και οι περιορισμένης όρασης χρήστες δεν διαβάζουν πολυτονικό, οπότε  ανέλαβα την ευθύνη να κάνω προσβάσιμη, και σε αυτή την κατηγορία πολιτών, αυτή την "καταπληκτική" διένεξη. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις / 30 ημέρες

Προσοχή! Η εξουσία έχει πολλά πλοκάμια.

Φίλε συμπολίτη, η κατάσταση είναι κρίσιμη! Αυτό είναι πλέον εμφανές και στον τελευταίο αργόσχολο ή και άσχετο σ΄ αυτή την χώρα (αν υπάρχουν ακόμα τέτοιοι). 
Η εξουσία διαχρονικά, ειδικότερα δε στον καιρό της θεαματικής κοινωνίας, την βρώμικη δουλειά δεν την αναθέτει στους MEGAλους ρουφιάνους αλλά στα πρακτοράκια που διασπείρει σε χώρους πολιτικούς και επικοινωνιακούς που έχουν την έξωθεν καλή ("επαναστατική") μαρτυρία. Ένας από αυτούς τους χώρους, που απασχολεί ενίοτε την θεαματική βιομηχανία, και κυρίως όταν οι ανάγκες κινητοποίησης των εξαρτημένων αντανακλαστικών του ήδη κατατρομοκρατημένου μικροαστού το απαιτούν, είναι το indymedia.

Επιτέλους! Άντε γαμήσου μικροαστέ

Ο τίτλος της ανάρτησης δεν προέκυψε από κάποια αγανάκτηση, ούτε αποτελεί κατάρα. Είναι μια ευχή προς όλους τους αγαμήτου, απάρτου και ανοργάσμου γωνία προκειμένου να δουν επιτέλους χαρά στα σκέλια τους. 
Ένας βούβαλος με το γιο του ξεκουράζονται στην πλαγιά ενός λόφου. Στους πρόποδες πολλές βουβάλες βόσκουν αμέριμνες. Το βουβαλάκι γυρίζει προς το πατέρα του και του λέει:
Βουβαλάκι: Μπαμπά, εκεί κάτω έχει θηλυκά κάθε ηλικίας. Βούβαλος: Ε και … Τι θέλεις να πεις; Λέγε …  Βουβαλάκι: Πάμε γρήγορα, να γαμήσουμε.  Βούβαλος: Μην βιάζεσαι γιε μου θα πάμε σιγά-σιγά για να τις γαμήσουμε όλες.